Amnesys World

Ember nézz az égre fel! Ez a föld mennyit bír még el, Ha eső erdők tűnek el, és levegő helyett mérges gázt lélegzel? A mai világ már csak azon alapszik hogy ki vagy, honnan jöttél és hogy hogy nézel ki. Szánalmas és szomorú. Az ember egy BETEG NEMTELEN VADÁLLAT aki csak pusztítani tud, és semmi értékeset nem tud felmutatni. De vannak kivételek. Te is az vagy?

Utoljára írtátok

Címkefelhő...

2008.12.16. 15:17 ToXic_Candy

Rolpak Blog

Khm...van egy rossz hírem...Rolpak blogerrel volt egy úgynevezett veszekedésem. Azaz ő veszekedett velem:/ Minden baráti összefogás felesleges hogyha egy ilyen alapvető dolgon is összeveszünk. H Plázacica utálat. A történet a következő...Az osztályunkba jár pár olyan lány akit ő "PP Pláza picsának" nevez...Eddig tény hogy nem nagyon kedveltem őket, de ez egyszerű "lebecsmérlés". Tény idegesít hogy vinnyognak meg cupcsi lávcsi. De ha azt vesszük egész normálisak ha nem köcsögösködik velük az ember. Aki olvasta a Rolpak Plázacica bejegyzést az tudja miről van szó. Aki nem, az pedig olvassa el és megtudja.Lényegében én azért nem utálok valakit mert hogy "plázacica". Egyszerű ítélő képesség. Engem is megítélhetnének, ahogy Rolpak-ot is nem caask a "plázacicák" Mások is. De erre angyon ügyenesen az a válasza hogy nem érdekel. Akkor minek kell mást leszolni? Szánalmas ez a megítélés. Nincs külömbség Rocker és RApper között szintileg. Mindenki ugyan annyit ér. Mellékesen a két Rolpak által le "plázacicázott" személyek valójábna nem is olyan amilyennek leírta. Na de vana  konfliktusnak még egy oka. Rolpak közelében ülök. Ő más padsorban és ahol én ülök a ppadsor végén ott ül az a két személy. És szóba elegyedtem velük. Minő borzalmas tett. Ha rolpka valójában a haverom nme kezd el csak azért utálni mert két csajjal beszéltem akiket ő utál. Ő is sok dolgot cisnál amit én nem kedvelek vagy nem akarok mégis megteszi. Ez az összeveszés kérdés még holnap vagy ma eldől MSN illetve személyes találkozás alatt. Ma még lesz egy post ami a Tanároktól szól(nem személyeskedés)

7 komment

Címkék: update viszony rolpak


A bejegyzés trackback címe:

https://amnesys.blog.hu/api/trackback/id/tr83826295

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Rolpak · http://rolpak.blog.hu 2008.12.16. 19:30:38

Azért ez nem teljesen így volt...sőt, nagyon nem így volt. Sok részletet kihagytál, ugyebár arról hogy TE mit csináltál... de engem NEM ÉRDEKEL, igen aztmondom, hogy nem érdekel, mert könnyebb leszarni, mint belebonyolodni értelmetlen vitába. Plázacicás cikkről meg csak annyit, hogy aki felismeri magát benne, az valóban az. És úgy is tesz, mint amit írtam. A két IQ-fighter magára ismert. Ennyit erről.

^^♥PlázaPicsa♥^^ 2008.12.17. 17:45:24

hát roland ennyit érsz szánalmas vagy..!ezt bárkih megmondjah..!csak féltékeny vagy ránk és aˇ"plázakandúrokra,metrosexuális"fiúkrah.!akik megtehetik h kiöltöznek..!és manapság meg kih nem jár plázábah..??a csövesek meg teh..!
deh hát mindeggy..
mih megtehetjük..és meg is tesszük..!
ez van és ez így szupcsíí..!remélem idegesít..nah szijjcsíí

Rolpak · http://rolpak.blog.hu 2008.12.18. 19:25:43

Már vártam hogy mikor írsz ide, vagy az én blogomra... és nem idegesít képzeld, mert nekem van annyi eszem, hogy nem érdekel más véleménye. Ez a 'féltékenységes' duma tipikus válasz az ilyenekre. "Remélem idegesít" --- ez meg egy önarconköpés. Gondolkozz el azon, hogy miért...

ToXic_Candy 2008.12.30. 03:36:58

azta... nem gondoltam volna hogy ez lesz a végkimenetel...de hát én Roland mellé állok XD... mert ő akkor is mellettem van amikor senki más. És senki nem ér annyit hogy most elbasszam érte a barátságomat. Ha roland utál, utáljon. Én nem utálok senkit azért amilyen de ha kötözködsz akkor bele építelek a betonba azt kész^^

Rolpak · http://rolpak.blog.hu 2008.12.30. 22:01:20

Oooopsss...xD . Most kapcsolok, hogy ez a vanesszának szól. Vedd úgy, hogy az előző kommentet megse írtam.
süti beállítások módosítása