Amnesys World

Ember nézz az égre fel! Ez a föld mennyit bír még el, Ha eső erdők tűnek el, és levegő helyett mérges gázt lélegzel? A mai világ már csak azon alapszik hogy ki vagy, honnan jöttél és hogy hogy nézel ki. Szánalmas és szomorú. Az ember egy BETEG NEMTELEN VADÁLLAT aki csak pusztítani tud, és semmi értékeset nem tud felmutatni. De vannak kivételek. Te is az vagy?

Utoljára írtátok

Címkefelhő...

2008.12.31. 00:24 ToXic_Candy

Személyi Jogok, és annak megsértése

^^PlázaPicsa^^(az eggyik) 2008.12.17. 17:45:24

hát roland ennyit érsz szánalmas vagy..!ezt bárkih megmondjah..!csak féltékeny vagy ránk és aˇ"plázakandúrokra,metrosexuális"fiúkrah.!akik megtehetik h kiöltöznek..!és manapság meg kih nem jár plázábah..??a csövesek meg teh..!
deh hát mindeggy..
mih megtehetjük..és meg is tesszük..!
ez van és ez így szupcsíí..!remélem idegesít..nah szijjcsíí

ez a kommentár értkezett a Rolpak blog bejegyzésre a látható időpontkor... Ez megsérti a személyi jogokat. És Roland nem hogy nem beszélt konkrétan a személyről. Még utalni sem utalt rá. Ez a téma köztünk már lerágott csont. De! Eszembe jutott ez a Kommentár. És így Dec.31 környékén szeretek kötekedni^^ Nos szeretném ajánlani hogy az illető akinek nem említem a nevét olvassa át ezt ami lényegében arról szól hogy ebben az esetben hogy Rolpak eredeti nevét, nyilvánosan használtad. Tény csak a ROLAND részét, de ehhez nincs jogosultságod. Lényegében nekem van. DE jobban szeretem a ROLPAK elnevezést.

 

Másrészt, kedves olvasóim! Kérlek tartsátok tiszteletben a személyi jogokat. Ne csak itt! Mindenütt. Ez azért is fontos mert akinek megadod a személyazonosságát bárhol is, annak komolyabb következményei lehetnek (Pl: Kurucz info-->megkeresik, megverik a személyt) de ez csak egy elrettentő példa. Sok Jogi következménye is lehet. Volt már ilyenre nem egy példa. Mindenkinek szíve joga mit csinál a szabadidejében. Ám, iylet roppantúl geci dolog csinálni^^

2 komment

Címkék: jogok anyád kurva rolpak


A bejegyzés trackback címe:

https://amnesys.blog.hu/api/trackback/id/tr42849657

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Rolpak · http://rolpak.blog.hu 2008.12.31. 17:04:03

Haggyad már magad! Ezek, meg a törvények tudása... Nekem már elegem van ezekből a retardált szennyekből, jobb nemis említeni őket...

^^♥PlázaPicsa♥^^ 2009.01.02. 22:40:24

hát akkor ha akarod moncsih megcs azt kitörlöm a komcsit..azt ennyih..!!máskor nevezcsih pistikének..??!bocsikácskah ha megsértettem a személyih bigyuszkádat.deh tudod..PP vagyok..teh moncsih..a suliban is..deh nyugcsih én nemcsih veretelk megcsi..szalcsih szólcsih ha valamih goncsih lenni..!azt mozgósítom magam..perszeh ha csak töccsik..

ha akarod h leírjam h megértsed teh is..!itt van..:

hát ha akarod akkor mond meg és kitörlöm a kommentárt máskor nevezzelek pistikének..?(nt hogy kéneh hívnih mint h a saját neveden szólítalak meg és a vezetékneved le sem írtam..)mind1 folyatatom..
bocsánat ha megsértettem a személyes "bigyuszod"deh tudod PP avgyok..teh is mondtad a suliban deh nyugi én nem veretlek meg..szóval szólj ha valami gond is lenneh ezek után és akokr mozgósítom magam..perszeh ha nekem úgy teccik..nah sziia


u.i:(iet is szoktam nem..?utóírtaot..?)nah én nem írok ehez már..nt..túl szánalmas leneh ilyen sokat írnom ien szánalmas dolograh..
süti beállítások módosítása