Amnesys World

Ember nézz az égre fel! Ez a föld mennyit bír még el, Ha eső erdők tűnek el, és levegő helyett mérges gázt lélegzel? A mai világ már csak azon alapszik hogy ki vagy, honnan jöttél és hogy hogy nézel ki. Szánalmas és szomorú. Az ember egy BETEG NEMTELEN VADÁLLAT aki csak pusztítani tud, és semmi értékeset nem tud felmutatni. De vannak kivételek. Te is az vagy?

Utoljára írtátok

Címkefelhő...

2009.01.04. 02:18 ToXic_Candy

Véglegesen elegem vanxD

^^PlázaPicsa^^(az eggyik) 2009.01.02. 22:40:24

hát akkor ha akarod moncsih megcs azt kitörlöm a komcsit..azt ennyih..!!máskor nevezcsih pistikének..??!bocsikácskah ha megsértettem a személyih bigyuszkádat.deh tudod..PP vagyok..teh moncsih..a suliban is..deh nyugcsih én nemcsih veretelk megcsi..szalcsih szólcsih ha valamih goncsih lenni..!azt mozgósítom magam..perszeh ha csak töccsik..

ha akarod h leírjam h megértsed teh is..!itt van..:

hát ha akarod akkor mond meg és kitörlöm a kommentárt máskor nevezzelek pistikének..?(nt hogy kéneh hívnih mint h a saját neveden szólítalak meg és a vezetékneved le sem írtam..)mind1 folyatatom..
bocsánat ha megsértettem a személyes "bigyuszod"deh tudod PP avgyok..teh is mondtad a suliban deh nyugi én nem veretlek meg..szóval szólj ha valami gond is lenneh ezek után és akokr mozgósítom magam..perszeh ha nekem úgy teccik..nah sziia


u.i:(iet is szoktam nem..?utóírtaot..?)nah én nem írok ehez már..nt..túl szánalmas leneh ilyen sokat írnom ien szánalmas dolograh..

Ez a kommentár érkezett. Nos szeretném egyszer és mindenkorra lezárni ezt az ügyet.

Áttekintésként Rolpak kezdte az egészet, de nem szántszándékkal ezeket az illetőket vagyis őt akarta leszólni. Hanem minden ilyen jellegű embert. Nos elsőként szeretném magam nyomatékosan kifejezni: Basszátokmármeg, ez egy lerágott téma, tudom én kezdtem el izélni a személyi jogokkal de csak mert ez korunkban igencsak nagy probléma és a blogon is szerettem volna kijelenteni. Nekem nincs gondom se a "PP"-kel sem pedig a rapperekkel, Technosokkal stb...Amíg normálisan viszonyulnak hozzám én is hozzájuk. De ha bunkóznak akkor elküldöm őket a gecibe. Mivel lett szólva, tény hogy nem írtad oda a Rolpak teljes nevét csak ismétlen figyelem felkeltés volt a cél hogy betartsák a szabályokat de azaz eset már félig meddig annak minősült. Mind 1. És az én ismerősöm "PP" állományának üzenem. Attól hogy RolPak nem kedvel titeket stb... Az nem azt jelenti hogy nekem is gondom olna bármelyikőtökkel is. Csak abban az esetben ha inzultálnátok de mivel az még nem következett be így nincs okom rá. RolPakot pedig valóban inzultálták nem egyszer, de ez már a ti dolgotok^^ Mellékesen nem tartok attól hogy valaki meg akar veretni, mert elég normálisan meg tudom beszélnia  dolgokat a különböző értelmiségekkel^^ És mivel nem tettem semmit nemhinném hogy bárki is "megverne" de lehet próbálkozni. Igaz ez gyerekes, én nem uszítok senkit mert nekem nem kutyáim hanem barátaim vannak^^ Erről ennyit, innentől nem szeretnék hallani erről a dologról van egy másik blog ott lehet panaszkodni stb...

 

1 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://amnesys.blog.hu/api/trackback/id/tr29856331

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Rolpak · http://rolpak.blog.hu 2009.01.04. 18:02:51

Én ehhez már nem fűzök semmit...
süti beállítások módosítása