Amnesys World

Ember nézz az égre fel! Ez a föld mennyit bír még el, Ha eső erdők tűnek el, és levegő helyett mérges gázt lélegzel? A mai világ már csak azon alapszik hogy ki vagy, honnan jöttél és hogy hogy nézel ki. Szánalmas és szomorú. Az ember egy BETEG NEMTELEN VADÁLLAT aki csak pusztítani tud, és semmi értékeset nem tud felmutatni. De vannak kivételek. Te is az vagy?

Utoljára írtátok

Címkefelhő...

2008.12.12. 16:38 ToXic_Candy

Poser,Faker,NetCeleb

hmm...ugye stílusok vannak...és oylan emberek is akik próbálják utánozni a stílusokat ám nem sikerül nekik...olyan mértékben próbálják ezt csinálni ami már idegesítő..

Emo Poser:

hmm olvastam egy cikket...hallotam a tévében...mostantól kezdve 'emós' vagyok, vagy esetleg valamih averom aki már alap poser mutogatta nekem ezeket a dolgokat...Fúúh ecsém veszek pöttyös kockás csíkos ruhákat...félrefésülöm a hajamat(nemám a fodrász csinálja meg áhh...minek az? Inkább anyu) Vagdosom az ereimet mert ugye egy 'emós' ezt csinálja(ja bazzeg énis...egyfoyltába...napmintnap...mánemisjárok iskolába inkább egy jobb érfelvágás) és akkor le tudom takarni 'emós' karkötővel ami kokcás és igazából SKA-s de ezt sem tudom emrt én soha nemvoltam Punk vagyis nem foglalkoztam a Punkokal...angol szavakat alakítgatok át úgy írom le ahogy kiejtem és a magyarrla is keverem...hülyén beszélek mint egy plázakurva:/ hát kb ez zajlik le egy iylen fejében...Viszont(és itt szeretnék közbe vágni a pose rlesozlásával) vannak a bizonyos büszke Poserek, Akik nem Emo nak tartják magukat hanem Poser nak, nem úgy viselkednek mitn az Emo-k és felválalják"Igen bazdmeg, én egy Poser vagyok" szöveggel....ez azért tiszteletre méltó valamiylen szinten...


Faker:

Hát lássuk, felemgyek vipre...beírom h Emo és kiad vagy 20.000 embert...na...12 éves vagyok, nincs jobb dolgom...Leszedem enneka  kölyöknek a képeit és felrakoma z én vipemre mondván h ez én vagyok...Mert túl csúnya vagyoka hoz hogy rollam is fel lehessen rakni ugye képet vipre:/ Aztán ot tjön a cink hogyha megtalálja a zigazi illető azt a gyereket/Khmm...Nekem is volt poserem, olyan képekkel mint pl Ronny(Roland) és én...erre az lett mondva hogy annak a nemtomkinek a haverja, érdekes érzés volt. Főleg az a része amikor 50 gyerke rámtmad h mekkoranagy köcsög vagoyk emg h Faker...HÁT BADMEG...erre cak annyit tudtam mondani..bekapcsolom a kamot vagy gyere azt talizzunk...én csaka  saját képeimet rakom fel...leszaorm kinek tetszik és kinek nem, leeht csúnya vagyok...van aki szerint nem/


NetCeleb:

Ki vagy mi az a Net celeb?

egy kis kitérő: a NetCEelb gyakran Emo stílusú emrt a mai emebrek erre vevők, de Gothok és sok más is netCeleb de a legtöbb közüllönk Emok/Emo,Screamo,HC.DC ésatöbbi Emohoz KÜLSŐRE valamelyest hasonlító személy/ közül kerül ki...

ez miből is áll?

Felraksz képeket magadról spec VF-re/általában/ eléggé jól iskerült stb...akkor valaki beajáll neked kükönböző odlalakat regizel onnantol kezdve akaratlanúl is netCeleb vagy azaz ismertebb személy/Sajnos én is az vagoyk valamiylen szinten/

Eléggé durva hogy olyan szintre eljutottunk hogy...fúú jólnézelki akkormár NetCeleb vagy...Nem produkálsz semmit...csak simán net Celeb vagy...Photoshopal csinálsz képet amiben retusálod magad...FUBAZZEG NETCELEB VAGY...

De ha pl Rocker fejed van...és gitározol youtuben cska a töbib rocker ill goth figyelmét kelted fel..NEM VAGY NETCELEB....MERT NEM ÚGY NÉZEL KI MINT EGY EMO...

ez szánalmas...GRATULÁLOK A NETSZOLgÁLTATÓKNAK BAZZEG:/

1 komment

Címkék: celeb net undormány stílusok poser faker


A bejegyzés trackback címe:

https://amnesys.blog.hu/api/trackback/id/tr38819283

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Rolpak · http://rolpak.blog.hu 2008.12.12. 17:38:26

Na igen, az ilyenek valóban idegesítőek. Ezért nem szeretnék net celeb lenni . xD
süti beállítások módosítása